الخميس، 9 أبريل 2015

كلمات اغنيه الدنيا تخوف للمطرب لوى 2015

كلمات اغنيه الدنيا تخوف للطرب لوى El Donia Tekhawed 2015

استماع لاغنيه لوى الجديده الدنيا تخوف بعدك مشاهده كلمات اغنيه الدنيا تخوف غناء لوى وسف حاله و حال الدنيا بعد فراق حبيته و  قلبه و مش مطمن و مش مرتاح فى بعدك كلمات اغنيه الدنيا


كلمات الاغنيه الدنيا تخوف للمغنى لوى 2015

الدنيا تخوف سكته مفيهاش حد بعدك زى اللى قبله كل يوم
بيروح خلاص
مبقاش مطمن قلبى ولامرتاح فى بعدك جنه ايه يا حبيبى دى
اللى ما فيها ناس
الدنيا تخوف سكته مفيهاش حد بعدك زى اللى قبله كل يوم
 بيروح خلاص 
مبقاش مطمن قلبى ولا مرتاح فى بعدك جنه ايع يا حبيبى دى 
اللى ما فيها ناس

مبتكلمش فى غيابك ولا بحكى و ليل و نهار انا و قلبى عليك نبكى 
بخبى دمعتى فى عينى قصاد الناس ما احبش ابان و انا منك فى 
يوم بشكى
مبتكلمش فى غيابك ولا بحكى وليل و نهار انا و قلبى عليك نبكى 
بخبى دمعتى فى يعنى قصاد الناس ما احبش ابان و انا منك فى
يوم بشكى
كان قربك بيطمنى و مافيش زى قلبك هما اللى بعدوا من الفراق 
ده بيخدوا ايه
قلبى تملى بيسالنى انا ليه مابقتش جنبك و انا مش لقيله كلام 
بفيد فبصعب عليه 
مبتكلمش فى غيابك ولا بحكى و ليل و نهار انا و قلبى عليك نبكى
بخبى دمعتى فى عينى قصاد الناس ما احبش ابان و انا منك فى 
يوم بشكى


كلمات : جمال الخولى 
الحان : تامر على 
الموزع الموسيقى : طارق توكل 



استماع لاغنيه الدنيا بتخوف غناء لوى 2015 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق